Editör: 11:33 Moda Views: 0

The Lyst Index Q3 2024: Miu Miu ve Alaïa’nın Moda Zirvesindeki Yükselişi

The Lyst Index Q3 2024 moda raporunda Miu Miu yeniden zirvede yer alırken, Alaïa etkileyici yükselişiyle dikkat çekiyor. Popüler ürünler ve trendler burada!

Moda dünyasının nabzını tutan The Lyst Index, 2024 yılının üçüncü çeyreğinde yükselişe geçen markalar ve popüler ürünleri açıkladı. Moda teknoloji şirketi Lyst, kullanıcılarının alışveriş davranışlarını, aramalarını ve sosyal medya etkileşimlerini analiz ederek üç aylık bu moda raporunu hazırladı. Bu çeyrekte, Miu Miu yeniden listenin zirvesine çıkarak Loewe’yi geride bırakırken, Alaïa dikkat çeken yükselişiyle moda dünyasında kendinden söz ettirdi.

The Lyst Index Q3 2024: Miu Miu ve Alaïa’nın Moda Zirvesindeki Yükselişi

Miu Miu, Loewe’yi Geride Bırakarak Zirveye Yerleşti

The Lyst Index Q3 2024: Miu Miu ve Alaïa’nın Moda Zirvesindeki Yükselişi

Bir önceki çeyreğe göre %30 oranında daha fazla aranan Miu Miu, moda severlerin en çok tercih ettiği marka oldu. Miu Miu’nun, Arcadie çantası gibi lüks parçaları, hayran kitlesinin istek listelerinde yerini aldı. Özellikle 3.050 dolarlık bu çanta, markanın popülaritesini artıran en dikkat çekici ürünlerden biri.

Alaïa’nın Etkileyici Yükselişi

Bu çeyreğin en dikkat çekici markalarından biri de Alaïa oldu. Listede tam 12 basamak birden yükselerek beşinci sıraya yerleşen marka, Pieter Mulier’in kreatif direktörlüğünde önemli bir başarı yakaladı. Alaïa’nın Teckel ve Le Coeur çantaları, dünya genelinde it-girl’lerin tercihleri arasında yer alırken markanın New York Guggenheim Müzesi’nde düzenlenen ses getiren defilesi de popülerliğine katkı sağladı. Alaïa’ya olan ilgi %51 oranında artarken, önümüzdeki çeyrekte listedeki yerini koruyup koruyamayacağı ise merak konusu.

The Lyst Index Q3 2024: Miu Miu ve Alaïa’nın Moda Zirvesindeki Yükselişi

The Lyst Index Q3 2024’teki Yeni Katılımcılar

Bu çeyrekte listeye ilk kez giriş yapan markalardan biri, 14. sıradan giren Ralph Lauren oldu. Paris Olimpiyatları ve Wimbledon gibi büyük etkinliklerin etkisiyle marka, ürün etkileşimlerinde %151 oranında artış sağladı. Bir diğer yeni giriş yapan marka ise, İsveçli çağdaş moda markası TOTEME. Elin Kling ve Karl Lindman tarafından kurulan TOTEME, 10. yılını kutladığı bu dönemde listeye 16. sıradan girdi.

Chloé ise Chemena Kamali’nin kreatif direktörlüğüyle 20. sıradan listeye dahil olarak bohem tarzının yükselişini sürdürdü. Victoria Beckham da bu çeyrekte 19. sırada yerini aldı.

En Popüler Ürünler: Retro Silüetler ve Yaratıcı Tasarımlar

Bu çeyrekte dikkat çeken ürünler arasında Alaïa’nın file babetleri ilk sırada yer aldı. Retro esintileriyle tanınan Puma Speedcat, Dua Lipa ve Emily Ratajkowski gibi ünlü isimler tarafından tercih edilerek üçüncü en popüler ürün oldu. Ganni’nin motosiklet botları ve Clarks Wallabee ayakkabıları da Gen Z’nin ilgisini çeken retro stiller olarak öne çıkıyor.

Visited 1 times, 1 visit(s) today

Last modified: 25 Ekim 2024

Close